Dösnö

Publicerat: 2010-11-23 Kl: 22:50:08 | I kategori: Min vardag



Min kväll har jag spenderat "hemma i huset" med min fina familj
Var på Erikshjälpen idag och fyndade
Hittade en kavaj, ett linne och två gardiner, allt för 124 :-
Snart är det torsdag = lön!
Då får Birsta se upp
Jag vill ha ett par nya skor
Sedan är det helg
Det ser jag fram emot
Lördagen är planerad
Fredagen är oplanerad
Jag hoppas jag får träffa dig denna vecka eller till helgen
Den här låten är fin
Min vän Per har fått mig att se en zombieserie, The walking dead. Riktigt bra faktiskt!
Jag saknar världens bästa Emma. Kom hem
Nu ska jag sova
Igår somnade jag med telefonen i handen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0