En lördag i november

Publicerat: 2010-11-20 Kl: 14:34:45 | I kategori: Min vardag



Det är lördag idag
Jag sitter och ler som en tok
Vädret är tråkigt idag men jag orkar inte bry mig om det nu
Igår fick jag besök
Finbesök
Nu ska jag lyssna på Daniel Adams-Ray
Jag ska se han nästa helg, biljetter är fixade!
Kommer att bli kung
Ska få träffa söta Sonja då, finally!

Men idag är det lördag
Så nu ska jag göra något
Jag ska städa upp lite
Ta mig ett bad kanske
Och locka håret
Vad som händer ikväll får vi allt se

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kanske mig också!

2010-11-20 @ 15:12:35
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Annika

Jadu :) Lisa ska komma vid 7 typ men hon har ju ditt nummer så hon kanske ska kan skicka? :D

Oh... jag vill också se honom :/ fusk!

2010-11-20 @ 16:21:09
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: Sonja

WOHOO! :D Fifaan vad nice, jag längtar! :D

2010-11-20 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0