Gnällfan

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 18:53:15 | I kategori: Min vardag



Idag har varit en dålig dag.. Allt har gått snett och jag har bara velat vara hemma och dragit täcket över huvudet och sett en bra serier eller läst en bra bok. Blä. Men nu är denna dag snart slut. Har tvättstuga ikväll så jag har nyss fixat och grejat på där. Skulle inte förvåna mig om det också jävlas bara för att.. Idag är ingen dag för mig att köpa en lott iallafall! Bajsdag.


Och för att gnälla lite mer: Hur rolig är nya Spotify-reklamen från Panta Mera då? Vill bara slåss då jag hör den.. Spotify har iallafall lyckats, jag känner nästan att jag skulle vilja köpa Premium på grund av den kassa reklamen.. Men jag biter ihop!

Torra händer har jag också..

Nu har jag gnällt färdigt för idag.
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha jag pallar snart inte heller panta mera reklamen! jag ba: vafan, har den fastnat eller nått? fan den är ju hur lång som helst! ;o skitirriterande!

2010-11-22 @ 20:39:30
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0