Jag gillar helg jag

Publicerat: 2010-11-12 Kl: 15:49:18 | I kategori: Min vardag



 

Typ något såhär ser man väl ut nu då. Skitväder det blev, inte okej. Vindrutetorkarna blev fulla av kladdäckelsnö på e4an då jag var på väg från turen så jag såg knappt något. Men jag klarade det ändå, jag lever! (finns de som har det jobbigare, typ som stod och skottade en massa snö, höhöh)


Nu ska jag invänta mammsen som ska lämna lite saker sedan ska vi samåka ner till El Systembolago där jag ska inhandla s.k alkohol. Sedan ska jag bara må, kanske slår igång en film eller något ikväll. Eller kör en spontanutgång igen? (jag kan juu det! hehe)


Liten update, hejs!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack för telefonsamtalet igår babe! <3 Och helvete vad ditt hår har växt!!! FIN DU ÄR! Och vad komiskt att vi har köpt likadan tshirt, ihih!



Saknar dig sjukt sjukt sjukt mycket. Nu när jag har en fin tvåa måste du komma och hälsa på! ÄLSKAR DIG <3

2010-11-14 @ 00:40:07
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0