My head in the sky

Publicerat: 2010-11-01 Kl: 16:43:28 | I kategori: Min vardag




Jag saknar min vän Emma
Hon flyttar idag och jag är glad för hennes skull
Jag hade cykeldistrikt idag (med elcykel, tack!)
Jag har ett brännsår på armen, fett sexigt
Jag har konstigt ont i halsen
Jag tänker
Jag tror detta kan bli en bra vecka
Helgen kommer att bli toppen för då kommer fina Paula hem!
Hon ska komma hem till MIG
Hoppas på någon slags utgång, eller bangar du fröken Mellberg?
Jag hittar inte sladden till min lilla kamera så jag kan inte lägga in bilder från maskeraden, suger!
Nu ska jag snart göra en kycklingpaj (wow!?)
Senare ikväll kanske jag gör en sockerkaka också, för att prova ugnen liksom!

Kommentarer
Postat av: jane

Så sjukt gott!!



Ska du göra fler?:)

2010-11-01 @ 17:39:31
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Blir det Halloween-rocken på Parken? :)

2010-11-01 @ 18:46:05
URL: http://pemmlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0