Nu ekar det inte så mycket..

Publicerat: 2010-11-09 Kl: 22:39:53 | I kategori: Min vardag



Ny soffa
Ny klädsel till soffan (eftersom den klädsel som jag hade innan hade tydligen utgått.. Inte okej) så nu är den lite mörkare men fortfarande fin!
Bokhylla
Bytt lampa i sovrummet
Köpt en t-shirt
Köpt en apsnygg ring
Köpt en ursöt vattenkanna

Jag slänger nog upp bilder imorgon på det nya.

Tack alla för hjälpen ikväll!

Nu är jag helt slut, kommer nog somna innan jag ens har landat med huvudet på kudden


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken tur :) ja du får gärna komma om du vill. Lisa ska även vara här i morgon så :) du får gärna komma om du vill haha.

2010-11-09 @ 23:06:32
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0