Semla ♥

Publicerat: 2010-11-16 Kl: 20:57:23 | I kategori: Min vardag



Har frusit och varit trött heeela dagen så då jag kom hem efter jobbet somnade jag i soffan då bror var här och hälsade på, trevlig tjej! Sov ett slag till efter att han hade åkt sedan kände jag att jag måste försöka få i mig mat så jag blir lite varm. Sagt och gjort, lyxade till det med nudlar...

Sedan ramlar mamma, bror och mormor in. Och vad har inte älskade mormor gjort till mig om inte semlor?!?!? Alla som känner mig vet att jag älskar semlor så jag skrek och blev så glad så. Då blev jag varm! Puss sötnosar



Nu ska jag sticka och kolla på tv för värmen i min kropp har försvunnit igen (och jag är för mätt för att äta något mer för att bli varm..) så jag kryper under filten och myser på

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha bara lite så där halvkomiskt att man själv tycker att semlan är Guds bästa skapelse.. (Y) love it!

2010-11-16 @ 21:08:37
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja jag äääälskar dom med :D Oh vad jag längtar till semel-säsongen (a). Jag ska fan baka semlor på lördag! Oh..

2010-11-16 @ 23:48:56
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: j

vad för någon kamera använder du dig av? Är du nöjd med den? :)

2010-11-17 @ 14:27:40
Postat av: Emma

till j:



Jag använder en Nikon D40 och ja jag är nöjd med den för jag har köpt till några objektiv och en blixt = toppen! Körde på att köpa en billigare kamera så jag kunde satsa på fler objektiv utan att bli en urfattig student. :)

2010-11-17 @ 16:23:03
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0