Snodde av Jane

Publicerat: 2010-11-17 Kl: 20:40:53 | I kategori: Listor



1. Det första du tvättar i duschen? Kroppeeeen
2. Gillar du kaffe? Älskar kaffe
3. Hur mår du just nu? Fryser, är lite trött men annars är det toppen!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Men nu blir jag ju generad..
5. Berätta om din senaste dröm? Ja för det är ju alltid kul.. ? Men tyvärr så kommer jag faktiskt inte ihåg den senaste.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Japp!
7. Vad vill du ha just nu? En gojävla kram och en kopp kaffe, tack!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Joru
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Slickar, kan inte bita..

10. Använder du smileys? Japp
11. Har du träffat någon kändis? Joru
12. Gillar du keso? Smakade för längesedan men minns inte om jag
gillade det eller ej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Daniel Adams-Ray - Lilla Lady
14. Vilka städer har du besökt? En hel del
15. Är dina föräldrar stränga? Nä, eller?
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej nej nej nej nej!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag glittrar
18. Brukar du hyra film? Önskar att jag gjorde det oftare
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma ser det ut som just nu..?


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Säger som Jane, det var väl alla på ett eller annat sätt?
21. Vad åt du till lunch idag? Mammas tacopaj, mums!
22. Har du lockigt hår? Mjo... Hatar't
23. Äter du mycket godis? Njae?
24. Vem höll du senast i handen? En söt filur förra helgen
25. Tycker du att du är gammal? Haha jag gillar att sticka, baka och jag fryser 24/7. Kanske till sättet?
26. Gillar du ditt liv just nu? Duger
27. Brukar du få komplimanger? Ja det händer
28. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är hemma och pappa i himlen
29. Äger du ett vapen? Jag är ett vapen
30. Ser du fram emot morgondagen? Jodå



Kommentarer
Postat av: jane

Älskar listor!:D

2010-11-17 @ 20:45:50
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Annika

Aha I know that feeling :D

2010-11-17 @ 21:58:08
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0