Speed of light

Publicerat: 2010-11-30 Kl: 20:32:01 | I kategori: Min vardag



Jag skulle vara duktig och baka lussebullar ikväll men klockan blev för mycket.. Så då tänkte jag göra nötkakor istället men hade jag potatismjöl? Neeej inte direkt då.. Så baka får jag göra imorgon eller en annan dag!

Vi har fel på ventilationen på jobbet så det är typ svinkallt öööverallt, både ute och inne för fasen. Inte okej då jag fryser förjävla lätt och kan frysa hur länge som helst då jag väl har blivit kall.. Duktig tjej.

Nu ska jag diska sedan ska jag slänga mig i soffan och kika på tv eller serier och mysa på!


Hur mycket saknar inte jag min bästa Emma då..? På tok för mycket ska jag tala om för er.. Men snart så!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0