Spontanutgång

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 11:36:12 | I kategori: Glamour



Ja igår körde jag en spontanutgång i Härnösand. Jag låg hemma i soffan och kollade på tv då Paula frågar om jag inte ska komma till Parkaden på Helloweenrock och se The Kristet utseende med flera. Sagt och gjort så gjorde jag det! Slängde på mig kläder och smink och klackarna sedan bar det iväg.

Vi drog sedan ner till krogen där det var väldigt mycket folk ute, sjukt! Kom inte ens in på Svensson, det var för fullt.. haha. Men annars hade jag en helt okej kväll. Slutade skönt med att jag låg i soffan, kollade på Gossip Girl och åt hördbrödmackor och yogurth. Duktigt! (eller..?)



Idag ska jag försöka slänga ut mig på en promenad. Syster ville ju att jag skulle vara barnvakt så

NU: Gossip Girl och frukooost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0