bank bank bank

Publicerat: 2010-10-13 Kl: 19:48:08 | I kategori: Min vardag





Vaknade vid 2 inatt av att jag hade världens huvudvärk och sedan dess har den hängt sig kvar heeela jävla dagen.. Inte okej!! Det är inte en lindrig huvudvärk heller. Ååh jag orkar inte! Skjut mig.

Idag var det mycket post, jobbigt! Men det klarade jag ju! Efter jobbet for jag till Jysk för att kika på ett matbord.. Hittade inget i min smak riktigt.. Så det får nog bli ett på Ikea!

Nu är det snart fredag och jag är sjuuuukt pirrig! Har det mesta nu såå nu kan det gärna få bli fredag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan drömma mig bort i Upper East Sides värld! (Gossip girl....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0