Bara timmar kvar nu!

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 23:04:21 | I kategori: Min vardag




Så jääävla cool och söt, alla vill vara som mig.


Sitter i mitt rum.. Snart kan jag säga mitt gamla rum.. Konstigt.. Men tomt är det här, har skruvat isär sängen, burit bort bord, har en massa småtjaffs på golvet, har en massa grejer i bilen. Imorgon ska det flyttas hela dagen! Tur att jag har min fina bror och mamma som hjälper mig och som är lite starkare än vad jag är (tror de iallafall) Framåt kvällen ska Håkan (alltid min saver i nöden!) köra släpvagnen åt mig så jag får in säng, soffa och byrå.

Kommer att bli kanon! Nu måste jag nog sova för imorgon är det en stor dag för mig! Ska sova inne hos bror för jag har ingen säng ju! Får se hur mycket jag kan blogga och greja i helgen, ska ha internet imorgon men sedan om jag hinner sitta där är en annan sak.

Fan vad pirrig jag är!! Hoppas jag inte bryter ryggen, onödigt! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0