Ett jävla mirakel

Publicerat: 2010-10-29 Kl: 23:28:34 | I kategori: Deep talk



Jag vet att du kommer att såra mig
Jag vet att du kommer att krossa mig
Jag vet att du kommer att göra mig illa
Men du vet inte varför
Du förstår inte varför

För du ser igenom mig
Jag vet varför
Men ändå vill jag vara nära dig
För jag tror att jag är starkare än vad jag är
Jag tror att du inte kommer att såra mig
Att du inte kommer att krossa mig
Att du inte kommer att göra mig illa
Men innerst inne vet jag att det är precis vad som kommer att hända

Om det inte sker ett mirakel.
Det är väl det jag hoppas på
Ett jävla mirakel att du inte sårar mig
igen


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0