Fredagar ♥

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 21:58:18 | I kategori: Min vardag





Har ätit apgod mat tillsammans med mammsen ikväll.
Har kikat på serier och postkodmiljonären (Jag kunde en 100 000-kronors fråga,
så jävla smart!!)

Har tagit en lååång och skön dusch
Har dammsugit upp alla jävla flugor som bestämt sig för att värma sig i mitt rum för att sedan dö..
Har tänt ljus
Har målat naglarna
Har plattat mitt hår
Har smort in mig med skön body lotion
Snart ska jag slänga mig i sängen och kolla på en film eller serie

Jag bara myyyser jag

Imorgon är det utgång med min Paula som gäller!! Jag har saknat henne och det ska hon allt få känna imorgon!

Peace hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0