Hittat bland packningen

Publicerat: 2010-10-11 Kl: 23:07:52 | I kategori: Deep talk





Du var min
Det var du och jag
Bara vi
Vi mot världen
Ingenting kunde stå ivägen för vår framtid
Trodde vi
Vi kunde få allt det vi drömde om
Men det krossades

Vi var tuvngen att lämna varandra
Trots att vi inte ville
Men vi visste att det var för vårat eget bästa
Men blev det bättre?
Jag tycker inte det
Jag har inte varit mig själv
Jag blev någon annan
En person som hatar
Som tappade tron på kärlek

Men vad gjorde du?
Du fann nytt
Du blev en annan person
Med någon annan
Utan mig
Jag var din
Nu är jag enbart min
Du är någon annans

Blev det bättre?








Kommentarer
Postat av: paula

amazing! :)

2010-10-12 @ 10:15:58
URL: http://paulanatalie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0