Idag vaknade jag upp glad

Publicerat: 2010-10-31 Kl: 21:32:36 | I kategori: Glamour



Igår var det bröllop och sedan maskerad/födelsedagsfest. Stressade i princip hela dagen men det var det värt. Men idag är jag grymt trött däremot. Festen igår var jätterolig och blev bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Dock är somliga mer patetiska än andra, men det visste jag ju redan.

Imorgon ska jag ha cykeldistrikt så jag kommer vara svintrött igen efter jobbet. Så nu ska jag snart hoppa i säng!

Såhär var jag "utklädd" igår.. Klassisk tönt á la Steve Urkel. Hö hö asrolig

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha härligt klädd!

2010-10-31 @ 21:35:31
URL: http://linua.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0