I'm crazy but you like it

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 21:37:54 | I kategori: Min vardag



 

Idag har det inte hänt särskilt mycket, var till Dollar och köpte lite småsaker till flytten and that's it. Folk är tråkiga och en del är mer dum i huvudet än andra. 
(Lika positiv som alltid, jag vet!)

 

Hörde på radion idag att Håkan Hellström släpper nytt imorgon (jag är inget jättefan men några låtar funkar ju..) och att det är 10 år sedan han kom med "Känn ingen sorg för mig Göteborg" 10 år!! Kände mig sjukt gammal då de berättade det.. Men lever man så gör man och då går åren! Om ni klickar på bilden nedan så får ni höra en låt jag tycker om.

 

Nu ska jag sticka för jag har ett liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0