Kika liite

Publicerat: 2010-10-17 Kl: 22:01:10 | I kategori: Min vardag



Idag har jag köpt ett matbord men har inte monterat ihop det än. Det får jag göra imorgon eller en annan dag. Idag har mammsen och jag nog fixat nästintill allt! Känns skönt. Har även lagat mat första gången i lägenheten, det bjöds på spagetti och köttfärssås, mums! Så nu har jag styrt undan allt, diskat, plockat och donat. Nu ska jag bara ta det lugnt. Imorgon väntar jobb och då kan jag gå dit! Det tar 7 minuter och 40 sekunder att gå till stan från mig. (Jag och bror tog tid) wooho!


Här är får ni en liten glimt av (det än så länge kala) vardagsrummet

 

Imorgon kanske Cisipisi kommer hit, äntligen får jag träffa henne och äntligen får Lägenheten träffa henne!

 

Pusshejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0