Minns ni mig?

Publicerat: 2010-10-25 Kl: 16:57:30 | I kategori: Min vardag




Ett jättefint kort som jag fick av Cisi då hon var här som hon hade gjort! Fick även en rosa skruvdragare av henne, asbra! Älskar den tjejen alltså!



FÖRLÅT för att jag inte har uppdaterat på typ en vecka men mitt internet har varit dött.. Har ringt support typ 3-4 gånger och NU fungerar det.. Jag känner mig så naken och isolerad utan internet. Tur att jag har haft facebook i telefonen! (Puuuuh) Hade jag inte fått tillbaka internet idag så tänkte jag faktiskt gå till biblioteket här intill och sätta mig där. Inte mig emot egentligen för jag älskar Härnösands bibliotek.

Nu ska jag lägga till lite nya låtar på min Spotify-lista som jag har hört men inte kunnat lyssna på hur mycekt jag vill. Ska snart slänga ihop något att äta. Det blir mycket pasta (Läs: Enbart?) för jag älskar det och det är ju så lätt! Ikväll tror jag det blir spagetti (från igår) och köttbullar.

Funderar på att ta lite bilder på min lägenhet, finns det intresse för sådant? Får jag tillräckligt med kommentarer kanske jag tilfredsställer er!

NU:
Dammsuga och sedan laga lite mat


Kommentarer
Postat av: Rebecca

yey!

2010-10-25 @ 17:21:19
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jag vill jättegärna se bilder på din lägenhet! :D

2010-10-25 @ 18:13:05
URL: http://pemmlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, visa bilder!!

2010-10-25 @ 19:09:58
Postat av: Sonja

JAG VILL SEE! :D

2010-10-25 @ 19:42:35
Postat av: julia

ja tack :D



fast kommer gärna och se de in reel oxå!!! :D

2010-10-25 @ 21:21:26
Postat av: emma

KLART VI VILL SE BILDER!!!

2010-10-26 @ 01:05:35
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0