Mycket att göra och dåligt väder

Publicerat: 2010-10-30 Kl: 10:59:51 | I kategori: Min vardag



Igårkväll hade jag en myskväll med mig själv för det var jag värd efter den veckan! Helt slut i både kropp och knopp. Så jag beställde (hem!!!) pizza och kollade på tv/serier hela kvällen och stickade då. Sedan somnade jag sött.



Idag har jag en hel del framför mig! Vet inte hur jag ska hinna med mig riktigt. Ska på ett bröllop tillsammans med syster och mammsen.  Ska till syster och hjälpa henne fixa sig. Sedan ska jag fota brudparet. Sedan ska vi på deras fest. Sedan ska jag kanske till min vän Makke på födelsedagsfest/maskerad. Stressadtjej90

Så nu ska jag väl slänga i mig något sedan ska jag ta mig ett skönt baaaaaad


Jag vill nog inte se dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0