Fullt hus

Publicerat: 2010-10-26 Kl: 22:01:27 | I kategori: Min vardag



Idag jobbade jag, trött som ett djur hela dagen men. Efter jobbet var det full fart! Då kom syster och Minoo för att hälsa på och kika på lägenheten så då var det ju bara att dra fram dammsugaren då man visste att en liten knodd skulle krypa omkring här ju! Efter ett tag rullade det in lite fler folk också och nu sitter jag här helt solo. 


Finaste


Efter att alla dragit så for jag och bror till Birsta för att jag ska kika på en soffa och en bokhylla. Måste ha släpvagn till nästa gång jag far ner, stora saker jag ska ha!


Ska ha denna bland annat



Nu ska jag ta bort sminket och snart hoppa i säng, imorgon är det redan onsdag! Bara jag som tycker att dagarna går fort? Snart är det fan jul...


(Ska försöka ta lite bilder på lägenheten men måste
göra det på dagen då det är lite fint ljus eftersom
att en liten tönt har lånat min blixt)



Kommentarer
Postat av: paula

54 dagar kvar till julafton!

2010-10-26 @ 22:13:41
URL: http://paulanatalie.blogg,se
Postat av: syrran

Extra finast när du tar bilderna på henne!

2010-10-27 @ 13:25:29
URL: http://vildvittrans.wordpress.com
Postat av: D

Vilken kränkning alltså!

2010-10-27 @ 13:42:55
Postat av: Emma

haha sant ju! Jag är cool, du är inte jag, alltså blir du en tönt ;)

2010-10-27 @ 14:23:27
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0