Packning/rensning fortsätter..

Publicerat: 2010-10-06 Kl: 22:10:51 | I kategori: Min vardag




Japp, har rensat en massa lådor ikväll. Huua vad mycket saker man har som man egentligen inte använder eller ens vet om att man har. Och alla minnen som låg där, oj oj. Men nu har jag försökt slänga (skänka bort till Erikshjälpen) så mycket som möjligt, skönt!

Idag fick jag bästa överraskningen på läänge!! Kan tyvärr inte säga vad det är men jag blev apglad! PUSS! Ville bara säga det

Imorgon är det jobb som gäller, hard work work! Nu ska jag sticka lite sedan krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är bra duktig du!

2010-10-07 @ 00:01:14
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Hovet 11B

Fan du stressar mig:) 15e är ju snart....

2010-10-07 @ 00:22:22
Postat av: Emma

Haha neeejdå Nisse ;)

Ja imorgon är det en vecka kvar! iiih!

2010-10-07 @ 15:07:11
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0