Ta mig tillbaka till Peace and love!

Publicerat: 2010-10-09 Kl: 23:02:41 | I kategori: Deep talk





Sitter och lyssnar på lite Hoffmaestro och drömmer mig tillbaka till Peace and love. Daamn vad jag saknar det! Har jag möjlighet ska jag åka nästa år också (om det är bra artister såklart). Dagarna efter att man hade kommit hem så sa man att man inte skulle dit igen för det var jobbigt, det var det! Det är inte det lättaste (för mig?) att bo i ett litet tält, gå på äckliga (läs: äckligaste) bajamajor, äta dålig/fet mat flera dagar, regnar det en dag så är allt fuktigt resten av dagarna, solen som bränner en, skavsår och så vidare..

Men sedan finns det som lockar mig tillbaka såklart. Det är artisterna och uppträdandena, underbart vilket drag det är från artisterna och från publiken, skön stämmning! Allt folk som är där är och som man lär känna. Denna festival var lätt det bästa i sommar och jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit!




Det är något sjukt kul med att vara på festival, konstigt nog. Trodde faktiskt inte att jag skulle säga det men nu gjorde jag det!

Men nästa år vill jag nog åka med ett helt gäng med kompisar, skulle vara toppen! För till nästa år vet man ju vad man behöver ha med sig och inte.


(Okej inte för alltid men...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0