Where are you going now, friend?

Publicerat: 2010-10-09 Kl: 17:42:32 | I kategori: Min vardag



Gårdagen
I början var det väldigt segt men det brukar det ju oftast vara men efter ett tag drog det igång! Då blev det bra musik, skratt och lite gitarrspelande och sjungande. Trevligt! Väl nere på krogen så var det lite folk ute tyckte jag men det sket jag i. Blev bjuden på lite shots (jag hatar lakrits men det sket vi tydligen i!) och öl och hade trevligt sällskap. Kvällen avslutades med att snälle Håkan skjutsade hem oss, tack! (har tyvärr inga bilder från kvällen eller outfitbilder..)

Igår var Härnösandsfolket ovanligt trevliga faktiskt, vet inte vad det berodde på men. Har ju inte varit ute i Härnösand så många gånger men då jag har varit det har alla bara varit.. Otrevliga och ohövliga! Inte okej. Men igår var det bättre eller så kanske jag brydde mig mindre?



Idag
Vaknade vid 11.. Inte likt mig då jag har varit ute. Lade mig och kollade på Kick-Ass... Njaaaaaa tyckte jag om den då! Så nu har jag precis rensat en massa i mina flytta hemifrån-lådor så nu vet jag vad jag ska köpa och inte. Hittade en massa saker jag inte hade en aning om att jag hade. Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag får flytta in!!

Ikväll
Ska bara ligga och pilla min navel och kolla på serier/filmer och äta en massa gott.
I LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0