En slags besvikelse

Publicerat: 2010-09-20 Kl: 23:17:52 | I kategori: Deep talk



Jag kände inte så stor besvikelse att hon skulle sova bredvid dig den natten
Att det var hennes hand du skulle hålla
Att det var hennes läppar du skulle kyssa
Att det var hennes hår du skulle leka med
Så som du brukade leka med mitt hår
Att hon skulle vakna upp med dig morgonen därpå
Det som jag älskade
Att din mamma skulle servera er frukost
Frukosten jag älskade
Att hon och din mamma skulle dricka kaffe tillsammans
De stunderna som jag älskade och kunde se fram emot
Att hon skulle få se in i dina ögon
Ögonen som jag tyckte var de finaste
Att hon skulle få vara den som jag hade varit
Besvikelsen var inte så stor, jag lovar

Eller nej, nu ljuger jag
Det var den största besvikelsen på länge
Jag är utbytt och jag mår illa av tanken
Därför tänker jag inte på det och försöker att gå vidare











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0