INTE OKEJ

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 21:04:00 | I kategori: Deep talk



Min fina och underbara vän Emma Söderström är flera jävla mil ifrån mig och det är INTE OKEJ. Jag vill att hon ska komma hem så allt kan bli som förr igen!! Hon är min vapendragare och ja, jag har svårt att klara mig utan henne! Jag vill att hon ska sluta tramsa på i södra Sverige och komma upp tä Norrlan' igen! Jag vet att jag kan åka och hälsa på henne och att hon snart kommer upp men biljetter är dyra och jag har inte riktigt råd med det nu då jag ska flytta..


(Ny bild?)


Folk frågar hur jag klarar mig då Emma har flyttat..  Svaret?
JAG KLARAR MIG INTE


Detta är sjuuukt jobbigt att ha sin bästa vän så långt ifrån en.. Det är inte samma sak!!! Inte alls..

Så nu har jag fått ur mig det.. Hoppas du har det bra där nere när du ändå är där Emma men hela Norrland saknar dig och jag saknar dig så jag snart spricker..

Älskar dig..

Kommentarer
Postat av: emma

Det här är det finaste jag någonsin har läst!!!!!!!Jag älskar dig så sjukt mycket gumman. Och även om jag är här nu så kan ingen ersätta dig och det är alltid du och jag. Det vet du. Någon dag kommer jag hem men tills dess så ja... får vi hålla ut. Du är världens bästa vän och jag älskar dig obeskrivligt många varv runt jorden och tillbaka! Du satte dit orden perfekt, känner precis som du vännen. Kommer nog hem så snart jag kan! Vi får se hur det blir efter dagens samtal. DU ÄR BÄST.

2010-09-30 @ 22:58:12
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0