Jag ska dansa för att hjärtat blöder

Publicerat: 2010-09-29 Kl: 22:27:23 | I kategori: Min vardag





Det blev ju Birsta idag igen (oväntat). Köpte lite saker till lägenheten som skärbräda, plastlåda att förvara saker i i förrådet, diskställ och så vidare. Var tvungen att behärska mig och inte köpa allt nu så.. Men jag köpte även ett par skor men har inte orkat ta bilder på dem än men det kommer! Det enda mamma tycker är bra med att jag ska flytta är väl att alla mina skor och kläder kommer att försvinna haha. Annars är hon lite småledsen över att jag ska flytta, sötnosen!

Till helgen kommer Paula till Norrland! Kuuuuuuuuuuuuung! Har saknat henne!!

Men jobb jobb imorgon också så nu ska jag hoppa i säng för jag är trött!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0