Jag tror på livet före döden

Publicerat: 2010-09-02 Kl: 17:06:39 | I kategori: Listor



Snodde denna lista av Paulina

10 FAVORITER

Färg: Röd
Mat: Pasta, tacos, oxfilé, pizza, kinamat
Band: HIM
Film: Moulin Rouge, Festival, Step brothers
Bok: Stieg Larsson-böckerna
Sport: Är sämst på all sport men om det är någon jag är mindre sämst på är det väl basket..?
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj eller polka
TV-serie: House, How I met your mother, Big Bang theory, Scrubs, Two and a half men, The OC, One tree hill
Tid på dygnet: Typ 18-22

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad och pirrig
Smak: En äcklig rem som mamma hade köpt på marknaden..
Kläder: Leggings med nitar, svart linne och rutig skjorta
Bakgrund: Musik
Nagellack: Nagelstärkning
Tid: 17.00
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Att jag vill haa..!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nä ?
Brutit mot lagen: Japp
Blivit arresterad: Nej nej
Badat naken: Ja när man var mindre
Varit med på TV: Nej nej
Kysst någon du inte känner: Nej

 

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst faktiskt


1 ÖNSKAN:
En lägenhet, tack!!



Kommentarer
Postat av: Paula

Ooh, Gillade bilden skarpt snäckan! <3

2010-09-02 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0