Lite kul på en lördag

Publicerat: 2010-09-18 Kl: 15:00:51 | I kategori: Listor



Har du några djur? - En katt, Skrutten
Om du får köpa EN sak på McDonald's, vad tar du då? -En cheese..
Har du någon speciell hårprodukt som gör att ditt hår ser så 'ofixat-fixat' ut? - Saltvattenspray eller bara lite hårspray + en kam
Vart åker du helst på semester? - Till ett varmt ställe
Favoritmat? - Jag älskar mat... Men jag gillar fläsk/oxfilé och mammas potatisgratäng grymt mycket! Tacos är också ett säkert kort.. alltid
Vad gör dig glad? - Mina vänner, min familj, fint väder, musik och småsaker som fina sms eller kommentarer
Använder du plattång? - Oja
Vilket är bästa köp? - För tillfället är det min "kamerautrustning" med objektiv, stativ och så vidare
Var får du inspiration ifrån? - Musik, promenader, då jag kör bil eller åker buss/tåg
Om du fick välja en svensk, vem skulle du då dejta? - BROLLE MY MAN
Om du var en kille för en dag vad skulle du hitta på då? - Be någon sparka mig mellan benen (för att se hur ont det egentligen gör) och ha sex
Vad är en sak som är typiskt för dig? - Blygast3000
Vilken jacka bär du till våren? - Skinnjacka och min beigea tunna jacka
Prenumererar du på några tidningar? - Veckorevyn och FOTO
Har du några konstiga ovanor? - Måste alltid slänga saker som glasspapper osv direkt, kan inte låta det ligga. Har även svårt att ha tomma glas/tallrikar på rummet utan jag ställer in det i diskamaskinen direkt då jag är klar. Konstigt? njae kanske inte men kommer inte på något annat
Vilket är ditt favorit café?  - Waynes och Rutiga duken i Härnösand
Favorit låt just nu? - Jack Johnson - You and your heart
Vad brinner du för? - Fota ?
Vad skall dina kids heta? - Alicia, Vilma, Oliver, Algot, Axel. Men det får vi väl se!

 

 

Listan snodde jag av min fina och saknade vän Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0