Lite saknad oså då..

Publicerat: 2010-09-09 Kl: 22:02:13 | I kategori: Min vardag



Imorgon ska jag jobba sent (halv 5). Känns segt på en fredag men what to do när de behöver mig liksom? Efter jobbet ska jag hem, äta good mat med familjen och sedan bara må, se film oså. Saknar min fina vän Emma extremt mycket.. Hade hon varit hemma hade jag banne mig inte varit ensam! Men men.. Puss på henne och jag vet att hon har det bra!



Jag funderar på att köpa garn och börja med stickningen igen.. (Vet att jag har sagt det flera gånger men jag skulle vilja sticka sockar och det måste mormor lära mig eftersom varken jag eller mamma fattar instruktionerna som jag hittar..) Så jag kanske köper lite garn imorgon och börjar sticka halsdukar igen!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa min bok
som jag har börjat med, Hypnotisören

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0