Planer inför denna vecka..

Publicerat: 2010-09-19 Kl: 23:05:48 | I kategori: Min vardag



Sitter och läser min bok, har nyss målat mina naglar röda, rawr! Ska snart smeta in mina ögon och hoppa i säng. Imorgon ska jag göra lite ärenden och hålla mina tummar och tår, det ska även ni göra!! Hårt som faan denna gång, okej!? Åååh..

På tisdag funderar jag på om jag ska boka klipptid (hejdå topparna!) och sedan kanske svänga förbi i systers nya lägenhet om jag får? (Klart jag får!) Har ju inte fått vara med och hjälpa till när de skulle flytta eftersom jag har varit sjukast i Härnösand.. Men de klarade sig tydligen bra utan stora starka mig så. Men på tisdag är jag nog frisk nog att träffa dem.

 

NU: Lite serier eller fortsätta med boken

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0