Vem är jag?

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 21:56:28 | I kategori: Listor



Du heter: Emma Jonsson
Smeknamn:
Emmsi, Emmsan, Jonsson
Låt som när du är ledsen sörjer till? Damien Rice - 9 Crimes
Beroende av: Kaffe och lypsyl
Vad tror folk om dig? Att jag är blåst..?
Stämmer det? Tycker jag inte
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är glad
Hur imponerar man på dig? Man får mig att skratta, är omtänksam och smart men inte dryg
Brukar du skratta för dig själv? Ooooja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack! Honba, vi tyckte du var en tuff brud så vi ser dig lätt bakom disken!"
Var bor du? Häggsjö/Härnösand
Trivs du där? Neej, men snart flyttar jag ju till eget i Härnösand
Har du haft sex idag: Inte vad jag har märkt
Hur svarar du i mobilen: "Haallå" eller "Emma"
Vem ringde du senast?: Mammsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Okej!
Antal timmar sömn inatt: 6 ½
Sov du ensam? Vad jag vet så
Brukar du komma i tid: Försöker att alltid göra det, hatar att komma försent..
Hur känner du dig nu: Tankspridd och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart?
Vad tycker du om fötter: De passar bra i skor!
Vad saknar du: Pappa
Hade du en bra kväll igår: Trött som fan var jag
Favorit dryck på morgonen: Ett glas mjölk sedan en kopp kaffe! Toppen
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och tolv på vardagar, på helgerna är det ooolika
Är du blyg?: Blygast
Sysslar du med någon idrott: Hahaha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nää
Har du spytt offentligt: Nej huuua
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Be någon sparka mig mellan benen och ha sex
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Är du bortskämd: Det tycker jag verkligen inte
Vad gör du i morgon: Jobbar och sedan får vi allt se! Hoppas på något kul
Vad är det värsta du vet?: Att en nära person dör
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Oja! Mina vänner är de bästa och de finaste
Vad är det finaste du fått?: Massage på Södra berget på Alla hjärtans dag
En speciell dag du minns: 6/6 - 97
Du samlar på: Kramar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma eller syrran
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sätta en del i fonder och köpa saker till lägenheten (och en kamera!)
Vill du gifta dig: Japp
Vill du ha barn: Jahaarru
Är du musikalisk?: Jag gillar musik.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oja
Biter du på naglarna: Nej nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0