Written in the stars

Publicerat: 2010-09-16 Kl: 19:15:45 | I kategori: Min vardag




Tråkigt liv jag har. Det enda jag gör är att jobba, vara sjuk, läser, stickar och kollar på serier. Nästan lika spännande och glamouröst som Kenzas liv.. Fast nej..  Men snart kanske det blir ändring på det!?

Imorgon ska jag (om förkylningen lugnar sig!) vara flytthjälp/barnvakt åt syster som ska flytta in till Härnösand (Sant!! Äntligen flyttar de från Hemsön!) Så vi ska kanske hjälpa dem i helgen då. Snäll som man är! Det händer för mig i helgen. Blir inge Hoffmaestro, men men, såg ju dom i somras så jag dör ju inte.     Eller?

Klicka här för en bra låt jag går och nynnar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0