Infect me with your love

Publicerat: 2011-04-09 Kl: 20:17:32 | I kategori: Min vardag



 

Fina syster från Hudik med barn har precis åkt härifrån efter en mysig kväll med middag, skratt och fint sällskap. Nu ska jag bara samla mod och ta tag i all disk.. Men det är ju så skönt då det är gjort och med lite musik till så går det nog galant.

 

Igår skulle jag och Annika ha en myskväll med Sims och BB. Vad hände då? Hann bara sätta mig i soffan så drog vi hem till mig och bytte om och drog ut haha. Spontana2011? Men vi hade det kul ändå! Trots en del konstigt folk ute i denna grymma stad (höhö?)

 

Nu får vi se vad jag gör.. Jag ska diska.. Lovar..

 


Kommentarer
Postat av: emma

tack sötis!!! <3

2011-04-10 @ 15:19:49
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0