Ni kanske vill veta vad som händer?

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 21:19:39 | I kategori: Min vardag


Jag jobbar på som brevbärare
Trivs som fasen, speciellt nu när det är fint väder på dagarna
Jag är fortfarande snorig och kraxig sedan förkylningen för en vecka sedan
Jag har ingen sambo längre
Hon har skaffat egen lägenhet en liten promenad från mig
Jag sitter på balkongen så fort jag får chansen med den underbara boken The Dirt och en kopp kaffe
Jag spelar även en hel del The Sims
Jag åker fortfarande flera turer till Birsta, ska dit imorgon med mammsen (lön!)
Jag festar en hel del, men det vet ni nog.
Men det skiter man ju i för jag har kul!
Och jag gör ändå ingenting hemma förutom att nöta sönder soffan och tvdosan..
Så då tar man sig ett eller några glas vin med fina vänner istället
Till helgen fyller min fina fru år, hon ska firas!
Jag vill ha en Iphone, soo bad..

Nu vet ni vad som händer och fötter i mitt liv. Nu ska jag spela, hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0