piercing, kaffe och Monopol

Publicerat: 2011-08-24 Kl: 22:25:00 | I kategori: Min vardag



Jaa här hände det ju inte mycket? Kanske beror på att jag knappt varit hemma sedan i fredags, heheeh. Började veckan med att pierca mig! Har velat göra den i fleeera år men varje gång jag har bokat/bestämt mig för att jag ska göra den så har det alltid kommit upp saker ivägen.. Typ som att jag var tvungen att köpa ny telefon då vissa förstör den, hehe. Så nu är det gjort och jag är supernöjd!


Och igår (tisdag) for jag ner till Body shop och hade Makeup rådgivning, supernöjd! lätt värt 150 spänn, det ska jag göra om och även prova fest makeup. Tips till er! Sedan for jag till Emma för att träffa henne och Sandra och äta lyxmiddag och sedan dra ner på stan och dricka lite kaffee. 


Idag har jag hängt med min familj och spelat Monopol med min lillebror. Jag vann. I helgen fyller min syster år, då blir det kalas.



Nu ska jag äta mörk choklad, puss på nosen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0