Roligaste helgen på länge!

Publicerat: 2011-08-21 Kl: 22:31:55 | I kategori: Glamour





Fredag
Ruschade ner till Sallyhill, Sundsvall, fugan. Hängde där, åkte och köpte kinamat på vårat favoritställe i Korsta. Mums. Sedan korkade vi upp lite vin, surrade om allt mellan himmel och jord. Supermysigt! Täntke dra en utgång men vi orkade inte och det var lika bra det.

Lördag
Emma jobbade så jag drog ner på stan, fixade där, åkte till Birsta, fyndade och sedan drog jag hem till Emmas lägenhet igen. Diskade, bäddade till, tände ljus och förberedde för sexytime (nä jag bara skoja, eller?) När Emma kom hem så svidade vi om till klackar och urläckra kläder och drog till Ljsutadalen för en rolig förfest med roligt folk! Sedan gick vi lös på Allstar. Lätt en av de roligaste helgerna på länge! Puss fina Emma!

Söndag
Häng hos Emma, surrsurr. Hem till mammsen, surrsurr, gosa med kisse och äta mat. Åka till Annika på Mary Kay kväll. Har lyxat till det med att avsluta denna vecka och påbörja nästa med ett bad i badkaret, mys! Nu ska jag snart sova, ska bara bränna en ny skiva. 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0