Fredag och jag är hemma

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 20:12:11 | I kategori: Min vardag



 

Japp, jag är hemma såhär långt i allafall och det är skönt. Var ett tag där då jag var nära på att dra iväg på något men det sket sig vilket kanske var lika bra. Tror nog jag behöver vila och ta det lugnt ett tag nu haha. Eller? Imorgon kanske jag känner annorlunda? (hihi) Men just nu mår jag i skjorta, linne och trosor! Underbart att bo ensam ibland hehe

 

Ligger i soffan under täcket och kikar på mitt älskade Big bang theory och har inget sött eller fett hemma! Blir craaazyy.. Så det blir väl vatten och ett salladsblad för mig en fredag som denna.. Kul typ.


hehehehe

Nä nu ska jag se om det finns någon rolig film att se senare kanske.

 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0