Jag blev en artighetsfras

Publicerat: 2011-02-24 Kl: 23:07:07 | I kategori: Deep talk



Vi möts
Du omfamnar mig
Så som bara du kan
Du håller om mig
Lite hårdare
Lite längre
Vi pratar för en stund
Du ler mot mig
Med ditt underbara leende
Du tittar in i mina ögon
Länge
Du håller dina händer runt min nacke
Du ler mer
Jag ler

Du måste fortsätta vidare
Du måste gå
Gå ifrån mig
Gå ifrån där jag står och ler som ett fån
Du lovar att söka upp mig senare
Lovar att vi ses sedan
Men vi vet bägge två att det bara är en artighetsfras
Du vill inte söka upp mig längre









Kommentarer
Postat av: jane

Det är på karlbergs slott, en kadettbal för militärer:) Nu har jag precis fixat sminket, snart är det dags för att ta bilder:)



kram på dig!

2011-02-26 @ 12:28:16
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jane

Nej men vad kul, du var också på karlberg alltså?:D

2011-02-27 @ 17:07:52
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0