Skönt ändå juu

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 21:34:59 | I kategori: Min vardag





Kvällen blev mys ändå
Jag har legat och kollat på tv hela kvällen då jag vägrade ge mig ut i detta pissväder för en promenad, tyvärr
Men Vänner, The big bang theory, Halv åtta hos mig, Sveriges värsta bilförare och nu Byggfällan har roat mig gott
Me like!
Sedan har jag legat och läst emellanåt och i pauserna under mitt gostäcke
Inga måsten ikväll inte
Bara må
Nu ska jag snart borsta tanden och sedan hoppa i säng!

Förresten! Jag har beställt lite saker från Intensive Cravings som jag förhoppningsvis får nästa vecka, iih! Längtar! Bilder får ni se då

Kommentarer
Postat av: Rebecca

visst har hon fina smycken? :D har också beställt! hihi

2011-02-11 @ 15:27:19
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0