Some people stay, no matter what

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 22:10:27 | I kategori: Min vardag



Efter jobbet idag var det bara att svida om till lite finare kläder än jobbkläderna och dra ner till Birsta igen. Där mötte jag upp fina fina Ana Maria och blev bjuden på middag på Taco bar, mums. Underbart att få ta igen! Sedan fick jag jättefina presenter av henne, fina människa.

Sedan for jag runt i Birsta för att greja på, byta ramar, kolla på skrivbord, handla mat, köpa presenter och sedan råkade jag köpa med mig två apsnygga tröjor från HM. Bilder kommer nog en annan dag

Imorgon är det hardworkwork sedan får vi se. Har städat upp lite här ikväll så det behöver jag inte göra imorgon, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0