201an

Publicerat: 2011-01-28 Kl: 23:14:50 | I kategori: Min vardag



Efter jobbet for jag ner till mitt Sundsvall (som jag har saknat!!) och hängde med Emma, vi åt pizza och snackade på. Sedan hängde vi med Mattias och Christofer, åt karra. Sedan åkte jag buss hem! Har inte åkt kära 201:an på evigheter så då skulle det ju såklart krångla bara därför idag. Fick åka med alla lampor tända i hela bussen, han var försenad, det var fel på dörren och ett irriterande och högt ljud som tjöt hela tiden. Usch, trött jag blev



Men nu är jag hemma, ska kolla lite på tv sedan sova, trött man är.

Imorgon blir det födelsedagskalas för lilla Anna (hihi) och sedan blir det galej i Härnta. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0