Enter night

Publicerat: 2011-01-14 Kl: 23:48:09 | I kategori: Min vardag



Postbilen hatade mig idag, så jag hatade den.. Bläää. Skitbil. Så efter jobbet gick jag till HM, hittade ett par tights, mötte upp syster, fikade och sedan gick jag och solade = sköön t. Senare ikväll har jag lagat go'mat och bakat muffins till Minoos kalas. Sedan ringde syster och sa att jag skulle följa med henne hem för hon var utanför så det var bara att ställa vinglaset i kylen och följa med. Där blev jag bjuden på lite mer mat och mys. Och nu sitter jag här och håller på att somna typ.. Dödligt trött


muuuuuums



Ska bara packa ner muffinsarna i påsar, slänga in dem i frysen och sedan hoppa i säng och sooooova.

Sjukt spännande som vanligt, men imorgon händer det förhoppningsvis grejer!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

pasta <3

2011-01-15 @ 13:21:34
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0