Jag älskar semlor jag

Publicerat: 2011-01-11 Kl: 21:42:26 | I kategori: Min vardag



Annika berättade häromdagen att de har börjat sälja semlor på Ica (!!!), helt underbart! Idag blev jag extremt sugen.. Så för att inte få alltför dåligt samvete så köpte jag med mig och for till syster så vi kunde svulla tillsammans, hehe.. Det var även omtyckt av Minoo!



Imorgon är det onsdag, då ska jag jobba, traska en snabbis på stan och sedan tvätta. Jag hoppas på fint väder som vanligt!

Nu ska jag bränna en skiva som jag kan poppa satan i min postbil i morgon, sedan ska jag hoppa i säng, ska försöka somna lite tidigare. Jag har en känsla av att jag kommer att sova bättre i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0