Lillhelg

Publicerat: 2011-01-05 Kl: 23:01:10 | I kategori: Min vardag



Efter jobbet åkte jag med mamma ut till dem för jag skulle hämta min bil som har fått stå och värma sig i garaget ett tag (typ två veckor..?) då jag faktiskt inte använder den så mycket och då står den bara här och blir översnöad. Så jag blev bjuden på gojävlamiddag, fläskfilé! Ååh mammas mat är bäst i alla lägen..

Ledig imorgon, sköön t. Ska förmodligen till Birsta igen för att möta upp Emma, ta en fika och strosa runt där ett tag. Det ska bli kul! Senare på kvällen lär jag väl bara fixa, städa och greja här hemma och sedan måla naglarna.

Sjukt spännande liv jag har va?

NU: Mer Gossip girl!


Kommentarer
Postat av: julia

en promenad imorn då kanske? ;P

2011-01-06 @ 00:11:36
Postat av: Emma

Ja det kan vi kanske Julia! Jag hör av mig! :D

2011-01-06 @ 00:14:17
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0