Men heeej bloggen

Publicerat: 2011-01-18 Kl: 20:26:11 | I kategori: Min vardag



Ja här händer det ju inte mycket och det ber jag om ursäkt för. Men jag har 0 ork till någonting just nu. Jag jobbar, kommer hem, sover, äter, sover, kollar på Gossip Girl sedan är det sängen. Så ser mina dagar ut och jag är så trött och slut då jag kommer hem från jobbet att jag knappt orkar göra mat. På sin höjd orkar jag promenader, städa och tvätta, ibland. Idag blev det korv med bröd till middag... Lyx

Men på helgerna lever jag! Då får jag sova och då kommer orken. Så nu längtar jag till helg.



Här är en svängig låt

Come and make my day baby


Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så söt :D

2011-01-18 @ 22:51:39
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0