snart back on track

Publicerat: 2011-01-21 Kl: 09:40:47 | I kategori: Min vardag



I onsdags efter jobbet blev jag sjuuuk. Tydligen kan även den bäste drabbas av magsjuka... Så jag har legat med det sedan onsdags och knappt orkat slå igång datorn. Men idag känns det lite bättre, ska försöka ta en Bamyl koffein så huvudvärken släpper. Har inte kunnat äta något sedan i onsdags morse förutom blåbärssoppa och en hårdbrödmacka igår.. wiho. Jag är sämst på att få tillbaka min matlust efter att jag har varit sjuk också så vi får se hur detta går.


Misstankarna om vem som har smittat mig är riktad mot denna tjej!
Men du är söt ändå


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha även samma dag som mig fick du magsjuka :P

2011-01-22 @ 15:04:00
URL: http://linua.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0