Rödvin, sol och naglar

Publicerat: 2011-07-26 Kl: 21:18:04 | I kategori: Min vardag



Började dagen med att snooza, smart. Skulle ju faktiskt upp 10.30 och ut och gå för att inte sova bort hela dagen men ja.. Mamma ringer vid 12 och väcker mig. Men sedan gick jag ut och powerwalkade 7 km i denna värme. Duktig Emma. 

Sedan har jag bara suttit/legat på balkongen och stekt. Nu sitter jag med mitt glas rödvin och ska måla naglarna. Fin dag om ni frågar mig


Drack kaffe på balkongen ur finaste muggen som jag fått av Cisi med en bild utav oss två innuti ♥

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och åka till Emma för att hänga med henne och senare på kvällen dricka några bääärtz. Fint det med!

Hörs hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0