20 saker om mig

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 20:42:17 | I kategori: Listor


1.Om en vecka har jag mitt livs första (betalda) semester och jag ska njuta som aldrig förr! Börjar i Stockholm
2. Jag älskar mörk choklad med mintsmak
3. Jag älskar även kaffe och dricker det varje dag
4. Jag älskar musik, allt från hiphop till Slipknot osv
5. Jag älskar att spela Wow (när datorn inte är så satans seg som den är atm..)
6. Jag är brevbärare och gillar det!
7. Jag sover för mycket
8. Jag har väldigt mycket skor..
9. Det tar väääldigt lång tid för mig att välja pizza eller glass
10. Jag saknar en person
11. Då jag dricker alkohol dricker jag helst rödvin
12. Jag älskar min familj och mina vänner
13. Jag HATAR ägg och spindlar
14. Jag vill tatuera och pierca mig so bad
15. Jag borde laga bättre mat än vad jag gör
16. Jag packar alltid ner för många skor då jag ska bort
17. Vet inte hur jag klarade mig utan min Iphone tidigare
18. Till hösten vill jag åka utomlands
19. Jag vill ha en mops eller en fransk bulldog
20. Jag vill inte bo i Härnösand hela mitt liv

Hittade denna hos Emma

1.Om en vecka har jag mitt livs första (betalda) semester och jag ska
njuta som aldrig förr! Börjar i Stockholm
2. Jag älskar mörk choklad med mintsmak
3. Jag älskar även kaffe och dricker det varje dag
4. Jag älskar musik, allt från hiphop till Slipknot osv
5. Jag älskar att spela Wow (när datorn inte är så satans seg som
den är atm..Måste formatera..)
6. Jag är brevbärare och gillar det!
7. Jag sover för mycket
8. Jag har väldigt många skor..
9. Det tar väääldigt lång tid för mig att välja pizza eller glass
10. Jag saknar en person, väldigt mycket
11. Då jag dricker alkohol dricker jag helst rödvin
12. Jag älskar min familj och mina vänner
13. Jag HATAR ägg och spindlar
14. Jag vill tatuera och pierca mig so bad
15. Jag borde laga bättre mat än vad jag gör
16. Jag packar alltid ner för många skor då jag ska bort
17. Vet inte hur jag klarade mig utan min Iphone tidigare
18. Till hösten vill jag åka utomlands
19. Jag vill ha en mops eller en fransk bulldog
20. Jag vill absolut inte bo i Härnösand hela mitt liv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0