Man är ju för bra ibland

Publicerat: 2011-06-23 Kl: 22:18:04 | I kategori: Min vardag


Sedan jag kom hem från jobbet och stan vid 15-16 så har det varit full fart på mig! Började direkt med att putsa fönster i sovrum, kök och sedan ute på balkong. De som jag nådde och vågade sträcka mig efter.. Bror hjälpte mig också. Sedan har man ju dragit runt med dammsugaren, golvmoppen och trasan vettuu. Bytt gardiner till sovrummet också (äntligen)! Och inte nog med det så har jag varit fram och tillbaka mellan tvättstugan typ 34 gånger känns det som. Men nu är jag klar och sitter här med huvudvärk och ryggvärk, mums. 

Tänkte ju vara smart och gå och sola mellan sista tvätten men nä. Då stänger dom tidigare än vad jag trodde, kul! Sur blev jag och gick och köpte Loka och mörk choklad med mint. Nu funderar jag på om man ska ta sig ett glas vin eller inte.. Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0